Forsäkring Bostadsrättsförening

info@forsakringbostadsrattsforening.se

Om ForsakringBostadsrattsforening.se

ForsakringBostadsrattsförening är en jämförelsetjänst för föreningar som är intresserade av att se över sin fastighetsförsäking. I samarbete med Svenska Bolån som är registrerade försäkringsförmedlare och licenserade hos Finansinspektionen hämtar vi in offerter och tar fram det bästa alternativet för just er förening. Svenska Bolån har funnits sendan 2009 och har hjälpt över 600 bostadsrättsföreningar i Sverige.

Vår tjänst är helt kostnadsfri och att skapa en offertförfrågan medför inga som helst förpliktelser.

Så hjälper vi er förening

När ni signerat försäkringsförmedlingsfullmakten kommer vi hämta in all information vi behöver och påbörja upphandlingen i god tid innan försäkringen förfaller.

Vi kommer återkomma till er med en sammanställning och jämförelse av offerterna.

När ni valt vilken offert och försäkringsbolag ni vill gå vidare med så tar vi fram nya handlingar till er och säger upp nuvarande försäkring från och med förfallodagen.

Om ni vill ligga kvar hos nuvarande försäkringsbolag kan vi även förhandla om förnyelsepremien åt er.

Vi samarbetar endast med behöriga och gott ansedda försäkringsbolag, då det viktigaste för oss är att er förening ska kunna känna er trygga när ni använder våra tjänster.

Försäkringsbolag vi samarbetar med

• Trygg-Hansa
  • Folksam
  • Länsförsäkringar
  • IF
  • Gjensidige
  • Moderna
  • Written Insurance
  • Nordeuropa
  • Brandkotoret

Dina personuppgifter

När du skapar en offertförfrågan på vår hemsida lämnar du ifrån dig personlig information. Vi värnar om din personliga integritet och strävar alltid efter att ha en hög nivå av dataskydd.

Läs gärna mer om hur vi behandlar dina personuppgifter i vår personuppgiftspolicy.

Forsäkring Bostadsrättsförening
info@forsakringbostadsrattsforening.se
www.forsakringbostadsrattsforening.se

Om du har frågor eller synpunkter gällande vår tjänst får du gärna kontakta oss.